18.04.2024 13:46 (18 x gelesen)

Der Österreichische Vorlesetag 2024 an der Volksschule Ledenitzen

Na ljudski šoli Ledince je branje znanje

„LESEN, deine Superkraft“ bzw. „LESEN, öffnet die Welt“ – unter diesem Motto fand heuer der Österreichische Vorlesetag statt.Vorlesen hat Vorbildwirkung. Wenn man einem Kind regelmäßig vorliest, wird es animiert, selbst lesen zu wollen.

Wer viel liest, weiß sehr viel.

Am Mittwoch, dem 17.4.2024, im Rahmen unseres Jahresprojektes „Lesen am Bau“, haben wir uns sehr gefreut, dass einige der heurigen Lesepaten unserer Einladung gefolgt sind und uns aus Ihrem Lieblingsbuch in deutscher Sprache vorgelesen haben: Herr Bürgermeister Christian Poglitsch, Ing. Alexander Linder, Dipl. Ing. Herbert Kusternigg und Dipl. Ing. Martin Lepuschitz.

Am DO, dem 18.4.2024 lasen aus Ihren Lieblingsbüchern in slowenischer Sprache unsere beiden Frau Lehrerinnen Sara Urak und Theresia Ressmann, der Pastoralassistent Marjan Gallob und unser Herr Pfarrer Jurij Buch.

Ihnen allen ein herzliches Dankeschön für die geschenkte Zeit und die ereignisreiche Vorlesestunde. Wir alle wissen, dass:

"Lesen können heißt LERNEN können."

"Resnično, knjige so nam rešile življenje."

„Knjige so sanje, ki jih držimo v rokah."

Zelo smo bili veseli in hvaležni, da so nam letos ob Dnevu avstrijskega branja brali iz svojih najljubših knjig nekatere prijazne osebnosti. Bili so to:naš gospod župan Christian Poglitsch, njegov namestnik inž. Linder, župnik Jurij Buch, pastoralni asistent Marjan Gallob, učiteljici Sara Urak in Theresia Ressmann ter oba inženirja, ki sta odgovorna za trenutno pregradnjo naše šole Martin Lepuschitz in Herbert Kusternigg. Vsem velja prisrčna hvala za zanimive knjige iz katerih so brali ter za dragoceni čas, ki so ga delili z nami. Kajti vsi vemo:

„Kdor veliko bere tudi veliko ve.“

15.04.2024 14:43 (127 x gelesen)

Srečanje otroških & mladinskih zborov / Treffen der Kinder- und Jugendchöre

Am Sonntag, dem 14. April, luden der Christliche Kulturverband KKZ und Slowenische Kulturverein SPD Borovlje zum Treffen der Kinder- und Jugendchöre in das Stadthaust in Ferlach. Chöre aus Ferlach, Klagenfurt, St. Primus und Zell begeisterten den vollen Saal.

Auch der Chor und die Instrumentalgruppe unserer Schule trugen zum Erfolg der Veranstaltung bei.

Vielen Dank an alle, die diesen schönen musikalischen Nachmittag möglich gemacht haben.

V nedeljo 14. aprila sta vabila Krščanska kulturna zveza in SPD Borovlje na Srečanje otroških in mladinskih zborov v mestno hišo v Borovljah. Zbori z Borovlj in s Sel, ter iz Šentprimoža in Celovca so zapeli in tako razveselili nabito polno dvorano.

Tudi zbor in instrumentalna skupina naše šole sta sooblikovala uspešno prireditev.

Hvala vsem, ki so omogočili glasbeni popoldan.

12.04.2024 13:00 (177 x gelesen)

Singvormittag

Pevski dopoldan

12.04.2024

Der Freitag, der 12. April war für uns alle ein ganz besonderer Vormittag, ganz nach dem Motto „Singen macht Spaß“. Nach einer intensiven Probe versorgte uns der Elternverein mit einer köstlichen Jause. Etwas müde, aber mit Musik in unseren Herzen, beendeten wir diesen einmaligen Vormittag.

Ein großes „DANKE“ auch an alle Lehrer und Lehrerinnen, die diesen wunderbaren Vormittag mit uns gestalteten. Wir freuen uns auf unsere beiden Auftritte am Sonntag, 14.04.2024 ab 14:30 Uhr im Stadthaus in Ferlach und am Sonntag, 21.04.2024 bei der Erstkommunion in Petschnitzen.

Petek, 12. aprila, je bil za vse nas prav posebno dopoldne, saj smo se držali gesla "Petje je zabava". Po intenzivni vaji nam je združenje staršev pripravilo okusno malico. Malo utrujeni, a z glasbo v srcu smo zaključili to edinstveno dopoldne.

Velika HVALA tudi vsem učiteljem in učiteljicam, ki so skupaj z nami pripravili to čudovito dopoldne. Veselimo se naših dveh nastopov, in sicer v nedeljo, 14. aprila 2024, od 14.30 v mestni hiši v Borovljah in v nedeljo, 21. aprila 2024, pri prvem obhajilu pod Pečnico.

12.04.2024 10:13 (175 x gelesen)

Müllsammelaktion durch Lednitzen – Pobiranje odpadkov po Ledincah

Diese Woche nutzte die gesamte Schule das schöne Wetter, um auch unseren Ort frühlingstauglich zu machen. Klassenweise machten wir uns auf den Weg und sammelten den Müll, der am Straßenrand lag, auf. Wir stellten fest, dass sich unsere Müllsäcke schnell füllten. Dabei fanden wir Plastikflaschen, Dosen, Plastikverpackungen und andere Gegenstände. Es wurde uns bewusst, wie viel Müll uns eigentlich umgibt und dass wir ihn leider wirklich überall finden.

Danke, liebe Kinder, dass euch die Umwelt am Herzen liegt und ihr die Welt ein kleines Stück besser macht!

Ta teden je celotna šola izkoristila lepo vreme, da je našo vas pripravila na pomlad. Razred za razredom smo se lotili zbiranja odpadkov, ki so ležali ob cestah. Opazili smo, da so se naše vreče za smeti hitro napolnile. Našli smo plastenke, pločevinke, plastično embalažo in številne druge predmete. Ugotovili smo, koliko smeti nas dejansko obdaja in da jih žal res najdemo povsod.

Hvala vam, dragi otroci, da vam ni vseeno za okolje in da svet naredite malo boljši!

02.04.2024 18:43 (500 x gelesen)

Badespaß in der Kärnten Therme Villach - Zabavano kopanje v toplicah

Am 2. April 2024 erlebten die Kinder der Volksschule Ledenitzen einen aufregenden Badetag im Warmbad Villach. Die Sonne strahlte, während sie planschten und lachten. Es war ein Tag voller Spaß und Abenteuer, der den Schülern unvergessliche Erinnerungen bescherte.

2. aprila 2024 so otroci LŠ Lendince doživeli razburljiv dan plavanja v Beljaških toplicah. Sonce je sijalo, ko so čofotali in se smejali. Bil je dan poln zabave in dogodivščin.

(1) 2 3 4 ... 7 »