.a Klasse

.a razred

Ein Erlebnistag im Wald / Doživljajski dan v gozdu

Die erste Klasse hatte am Freitag, den 01.03.2024 das Vergnügen, gemeinsam mit der Waldpädagogin Julia Koreimann einen aufregenden Ausflug in den nahegelegenen Wald zu unternehmen. Dabei entdeckten die Kinder mehrere Feuersalamander, haben wie Eichhörnchen Nüsse versteckt und sie auch wieder gesucht und gefunden, kleine Häuser für Waldtiere gebaut und gelernt, wie der Fuchs im Winter die Maus fängt. Der Waldausflug war also nicht nur eine willkommene Abwechslung vom Schulalltag, sondern auch eine wertvolle Lernerfahrung. Wir freuen uns auf weitere spannende Naturabenteuer!

V petek, 1. marca 2024, smo se prvi razredi skupno z gozdno pedagoginjo Julio Koreimann odpravili na zanimivo ekskurzijo v bližnji gozd. Otroci so odkrili več ognjenih močeradov, skrivali oreščke kot veverice ter jih iskali in spet našli, gradili hišice za gozdne živali in se naučili, kako lisica pozimi lovi miši. Izlet v gozd ni bil le dobrodošla sprememba v vsakdanjem šolskem življenju, temveč tudi dragocena učna izkušnja. Veselimo se še več navdušujočih pustolovščin v naravi!

Ein Rückblick auf das erste Semester / Pogled nazaj na prvi semester

Mit dem Ende des ersten Semesters möchten wir einen Augenblick nehmen, um gemeinsam auf die vergangenen Monate zurückzublicken. Es war eine aufregende Zeit voller Entdeckungen, Lernen und neuer Erfahrungen. Für unsere ErstklässlerInnen begann das Schuljahr mit vielen neuen Eindrücken und Herausforderungen. Doch mit ihrer Neugierde und ihrem Enthusiasmus haben sie sich schnell eingelebt und sind zu echten Schulprofis herangewachsen! Wir haben gemeinsam Buchstaben gelernt, erste Wörter und Sätze geschrieben und die Zahlen bis zehn erkundet. Neben dem Unterricht haben wir auch viele schöne Momente außerhalb des Klassenzimmers erlebt. Von Ausflügen in die Natur bis hin zu gemeinsamen Spielen auf dem Schulhof - unsere erste Klasse hat gezeigt, wie wichtig es ist, als Gemeinschaft zusammenzuhalten und voneinander zu lernen. Wir wünschen allen erholsame Ferien und freuen uns darauf, im neuen Semester gemeinsam neue Abenteuer zu erleben und zu lernen!

Ob koncu prvega semestra bi si radi vzeli trenutek časa in se skupaj ozrli na preteklih nekaj mesecev. To je bil vznemirljiv čas, poln odkritij, učenja in novih izkušenj. Za naše prvošolce in prvošolke se je šolsko leto začelo s številnimi novimi vtisi in izzivi. Toda s svojo radovednostjo in navdušenjem so se hitro ujeli in zrasli v prave šolske profesionalce in profesionalke! Skupaj smo spoznavali črke, pisali prve besede in stavke ter raziskovali številke do deset. Poleg pouka smo doživeli tudi veliko čudovitih trenutkov zunaj razreda. Od izletov v naravo do skupne igre na šolskem dvorišču - naš prvi razred je pokazal, kako pomembno je, da držimo skupaj in se učimo drug od drugega. Vsem želimo sproščene počitnice in se veselimo novih dogodivščin in skupnega učenja v novem semestru!

Winterzeit / Zimski čas

Die Zeit vergeht und bald steht Weihnachten vor der Tür! In der bisherigen Zeit haben wir viel gezeichnet, gesungen und gelacht, den ersten Schnee genossen, so manches Spiel gespielt, aber auch viel gelernt, gelesen und gerechnet!

Čas teče in božič bo kmalu tukaj! Do zdaj smo veliko risali, peli in se smejali, uživali v prvem snegu, se igrali igre, a se tudi veliko naučili, brali in računali!

Wir besuchten die Post! / Obiskali smo pošto!

Am Mittwoch, den 13.09.2023, haben die beiden ersten Klassen gemeinsam die Post in Ledenitzen besucht. Dabei haben wir viel über den Postweg und die Zustellung von Briefen und Paketen gelernt. Außerdem wurde uns berichtet, dass die teuersten Briefmarken der Welt - die rote und blaue Mauritius - über acht Millionen Euro wert sind! Danach haben wir gemeinsam einen Brief geschrieben, auf dem sich alle Kinder unterschreiben konnten. Dieser Brief wurde anschließend an die Volksschuldirektorin geschickt.

Am nächsten Tag ist der Brief schon angekommen!

V sredo, 13. septembra 2023, sta prva dva razreda skupaj obiskala pošto v Ledincah. Izvedeli smo veliko o poštnih storitvah ter dostavi pisem in paketov. Povedali so nam tudi, da je najdražja znamka na svetu - rdeče-modra Mavricij - vredna več kot osem milijonov evrov! Nato smo skupaj napisali pismo, na katerega so se lahko podpisali vsi otroci. To pismo smo nato poslali ravnateljici ljudske šole.

Pismo je prispelo že naslednji dan!