Besuch der Partnerschule Ribno – obisk partnerske šole v Ribnem
29.05.2009 11:11 (3602 x gelesen)

Ribno - Partnerschule

Besuch der Partnerschule Ribno – obisk partnerske šole v Ribnem

Bled

Ribno

Am Freitag, dem 29.05. besuchten wir unsere Partnerschule Ribno bei Bled in Slowenien. Um 9:00 Uhr wurden wir von unseren Schulpartnern herzlich empfangen. Gemeinsam machten wir eine Wanderung entlang des zauberhaften Bleder Sees. Im Ort Selo sahen wir uns das Bauernmuseum der Familie Soklič an. Den SchülerInnen wurden auch diverse Spiele im Hof angeboten. Der Weg führte uns weiter zum Tourismus-Bauernhof „Pr’ Povšin“. Dort wartete schon das Mittagessen-der traditionelle Sterz „Ajdovi žganci“ auf uns. Die SchülerInnen vergnügten sich anschließend im Spielgarten. Danach setzten wir unsere gemeinsame Wanderung durch die schöne Umgebung fort – bis zur Osnovna šola Ribno, wo wir die Jause erhielten. Unser Ausflug endete mit dem Besuch eines nahe gelegenen Spiel- und Sportplatzes, wo sich die SchülerInnen beider Volksschulen bis 14:00 Uhr amüsierten.

Wir danken unseren Schulpartnern aus Ribno für den erlebnisreichen Tag. Gerne würden wir mit unseren SchülerIinnen die Schulpartnerschaft auch in Zukunft stärken.

Ob praznovanju 120-letnice naše partnerske šole v Ribnem pri Bledu leta 2008, smo sprejeli vabilo o srečanju vseh naših šolarjev v Ribnem. V petek, 29.05. smo se zelo radi odzvali vabilu. Ob 9:00 uri so nas naši prijatelji iz Ribnega prijazno sprejeli. Pri našem skupnem izletu smo občudovali pravljično lepoto Blejskega jezera. Nato smo si ogledali izletniško kmetijo družine Soklič. Predstavili so nam zbirko starih kmečkih izdelkov. Otroci so se zabavali na dvorišču - ob igranju raznih iger. Naš izlet smo nadaljevali z obiskom turistične kmetije „Pr’ Povšin“, kjer smo dobili kosilo. Ajdovi žganci so bili zelo okusni. Šolarji obeh šol so se še nekaj časa zabavali na dvorišču. Nadaljevali smo naš izlet, občudovali lepo pokrajino in prispeli do Osnovne šole Ribno. Tam smo se okrepčali z malico in s sladoledom. Zaključek našega izleta je bil na bližnjem športnem igrišču, kjer smo se še zabavali do 14:00 ure.
Doživeli smo čudovito lep dan v Ribnem. Tudi v prihodnje bi radi krepili naše partnerstvo.