Literaturcafe / Literarna kavarna
28.06.2022 09:01 (2304 x gelesen)

Literaturcafe

Literarna kavarna

24.6.2022

Literaturcafe - Im Zeichen des Friedens

Am Freitag war es endlich so weit! Wir durften wieder gemeinsam feiern!

„Lesen, ein Weg ins Leben“ – »Knjige so sanje, ki jih držimo v rokah«!

Unter diesem Motto fand nach beinahe dreijähriger Zwangspause das Literaturcafe unserer Volksschule im Kulturhaus statt.

Die Anspannung war sehr groß, war dies doch für die meisten Schülerinnen und Schüler der erste Auftritt vor Publikum.

Nach den herzlichen Begrüßungsworten der Direktorin stellte jede Klasse im vollbesetzten Ledenitzener Kulturhaus, unter Berücksichtigung und Wertschätzung der Sprachenvielfalt, einen kleinen Teil ihrer reichhaltigen Unterrichtsarbeit vor. Die Beiträge der einzelnen Klassen waren sehr umfangreich und eindrucksvoll: sie umfassten kurze Theaterstücke, englische Chants, Gedichtvorträge, Klanggeschichten, vorgelesene Texte sowie eine Trickfilmpräsentation – das alles in vier Sprachen.

Für die musikalische Abwechslung sorgte der Schulchor mit seinen lustigen aber auch einfühlsamen Liedern sowie die Spielmusikerinnen und Spielmusiker mit ihren wunderschönen Klängen.

Das Abschlusslied »Ti moja rožica« riss die Zuschauer von ihren Plätzen. Alle sangen mit und bewegten sich im Rhythmus dieses temperamentvollen Liedes.

Vor dem Kulturhaus waren Ballons mit, von den Kindern eigens angefertigten Tauben sowie selbstgeschriebenen Friedensbotschaften darauf, vorbereitet.

Während das Lied „We are the world” erklang, ließ jedes Kind seinen Ballon - als Zeichen des Friedens und des Miteinanders - in die Luft steigen.

Diese Friedensbotschaft aus Kinderhand war weit über unsere Gemeindegrenzen hinweg sichtbar.

Ein herzliches Dankeschön dem besten Elternverein der Welt, der diesem gelungenen Fest die kulinarische Note gab.

Literarna kavarna – v znamenju miru

Po skorajda treh letih pavziranja smo v petek končno skupaj praznovali šolski praznik, priredili smo Literarno kavo.

»Knjige so sanje, ki jih držimo v rokah« - „Lesen, ein Weg ins Leben“!

Pod tem geslom smo se zbrali v kulturnem domu v Ledincah, kjer so si starši, babice in dedeji, drugi sorodniki, znanci in prijatelji ob kavici in pecivu ogledali prekrasno predstavo naših otrok.

Seveda so bili otroci nekako nervozni, saj večina njih še nikoli ni nastopila pred publiko.

Po uvodnih besedah ravnateljice, je ob spoštovanju in cenjenju jezikovne razlikosti vsak razred predstavil svojo točko, delček iz bogatega šolskega delovanja. Prispevki so bili obširni in zanimivi. Segali so od raznih knjižnih besedil, zvočnih zgodb, pesmic, gledaliških prispevkov do predstavitve risanke - vse to pa  v štirih različnih jezikih: v nemščini, slovenščini, angleščini in italijanščini.

Šolski zbor s svojimi deloma luštnimi a tudi zelo občutljivimi pesmi ter instrumentalni skupini s prelepimi zvoki so dali predstavi glasbeni pečat.

Pri zaključni pesmi »Ti moja rožica« so zapustili vsi gledalci svoje sedeže. Z navdušenjem so peli, se gibali v ritmu pesmi in nagradili to izvrstno predstavo z nabučnim aplavzom.

Ob pesmi »We are the world« so otroci pred kulturnim domom spustili pisane balončke v zrak. Z njimi so poslali na golobčkih napisana voščila miru v svet.

To znamenje miru iz otroških rok je bilo videti daleč prek občinske meje.

Prisrčen boglonaj timu združenja staršev, ki je poskrbel za izvrsten kulinaričen užitek.