Ein besonderer Tag / Poseben dan
23.09.2015 19:25 (6494 x gelesen)

Ein besonderer Tag

Poseben dan

21.9.2015

Nicht jedes Schuljahr beginnt mit einem so besonderen Fest, wie dieses Schuljahr an unserer Schule begann. Gemeinsam mit den Kindern wurde der runde Geburtstag unserer Schulleiterin gefeiert. Die Vorbereitungen für die Überraschung an ihrem Geburtstag begann in der ersten Schulwoche. Es war gar nicht so leicht mit allen Kindern ein neues Lied einzustudieren und ein Geschenk zu basteln, ohne dass unser "Geburtstagskind" davon Wind bekäme. Aber egal ob 1. oder 4. Klasse, kein Kind verriet ein Wort. Das Lehrerteam war sehr stolz auf seine Schüler und Schülerinnen.

Am Morgen ihres großen Tages wurde sie aus der Klasse gelockt und mit einem ihr unbekanntem Geburtstaglied überrascht. Danach wurden unserer Direktorin verschiedenste Musikaufgaben gestellt, die sie mit Bravour meisterte. Zum Schluss überreichte ihr jedes Kind ein selbstgestaltetes Herz, die zu einem Büchlein zusammengebunden wurden. Bei dieser Gelegenheit gratulierte auch der Elternverein.

Da es ein besonderer Tag war, ging es auch mit besonderem Unterricht weiter, der zu einem gemeinschaftlichen, fröhlichem Klima verhalf. Es war ein Stationenbetrieb, der von Außenstehenden gestaltet wurde und bei dem die Kinder viel Spaß hatten. Die Klassengemeinschaften wurden durch verschiedene Spiele gestärkt, im Turnsaal durften sich die Kinder austoben, an Musik fehlte es auch nicht und die Kinder durften sich als Künstler versuchen, ...

Es war ein schöner Vormittag, der den Kindern, den Lehrerinnen und dem Lehrer in Erinnerung bleiben wird und ganz bestimmt auch unserer Direktorin.

Letošnje šolsko leto se je na naši šoli začelo s posebnim praznovanjem. Skupno z otroki smo popraznovali okrogli rojstni dan naše ravnateljice. Že prvi šolski teden smo začeli s pripravami na ta poseben dan, saj smo hoteli presenetiti slavljenko. Ni bilo tako enostavno se naučiti z 72 otroki novo rojstnednevno pesem, ne da bi to opazila ravnateljica. Pomislite kako tiho so se vsi otroci morali splaziti v telovadnico, da so lahko vadili pesem, medtem ko sva dve učiteljici z ravnateljico načrtovali pouk. A otroci točno vedo kdaj morajo biti tiho in kdaj mora skrivnost ostati skrivnost. Učitelji smo prav ponosni na naše otroke.

Na težko pričakovani dan, so se vsi otroci kot miške zbrali pred 4. razredom in s pesmijo privabili slavljenko pred razred. Gospa ravnateljica, ki je tisti dan že marsikaj prestala, je z odliko rešila tudi glasbene naloge, ki smo jih ji zastavili. Ob koncu pa ji je vsak otrok podaril individualno oblikovano srce. Iz src je nastala spominska knjižica. Ob tej priložnosti pa so ji čestitali tudi zastopniki staršev.

Seveda pa se poseben dan ni končal s predajo daril, ampak se je nadaljeval s posebnim poukom po postajah, ki je pripomogel veselemu, družinskemu vzdušju. Otroci so uživali v telovadnici, utrjevali razredne skupnosti z raznimi igrami, ustvarjali umetnine in se mastili z okusno malico.

Bilo je lepo dopoldne, ki bo oktrokom, učiteljicam in učitelju ostalo v spominu in ki se ga bo naša ravnateljica gotovo spominjala z nasmeškom na obrazu.