Landesjugendsingen / Deželno pevsko tekmovanje
18.05.2017 13:32 (3686 x gelesen)

Landesjugendsingen

Deželno pevsko tekmovanje

17.05.2017

Voller Vorfreude machten wir uns am Mittwoch, dem 17.5.2017, auf den Weg zum Landesjugendsingen in Klagenfurt. Im Konzerthaus angekommen bereiteten wir uns intensiv auf unseren Auftritt vor. Um 11:40 war es dann endlich so weit. Wir konnten zeigen, was wir in den letzten Wochen mit viel Eifer, Motivation und Energie vorbereitet haben. Nach dem 10-minütigen Auftritt, erwartete uns ein leckeres Mittagessen. Daraufhin begaben wir uns zu Fuß ins Eboardmuseum. Dort sahen wir unter anderem viele interessante Instrumente. Voller hoffnungsvoller Erwartungen kehrten wir ins Konzerthaus zurück zur Urkundenüberreichung. Die Spannung kurz vor der Verkündung war unbeschreiblich. Mit dem Prädikat "Sehr gut" in der Tasche machten wir uns glücklich, müde, zufrieden und sehr stolz zurück nach Ledenitzen.

Polno veselja smo se v sredo, 17.5.2017 odpravili v Celovec na deželno pevsko tekmovanje. Ko smo prispeli v koncertno hišo smo se se kratko pripravili na naš nastop. Ob 11:40 je bilo tako daleč: končno smo lahko pokazali, na kaj smo se v zadnjem času intenzivno in polno vneme pripravljali. Po nastopu smo dobili okusno kosilo in se nato odpravili peš v muzej, kjer smo si med drugim ogledali zanimive instrumente. Polni pričakovanj smo se vrnili v koncertno hišo k podelitvi priznanj. Napeto smo čakali na razglasitev. Na koncu je bil naš šolski zbor odlikovan s predikatom "Zelo dobro". Zmatrani, toda veseli in zelo ponosni, smo se vrnili nazaj v Ledince.